Förlåt Loonin..

Igår gav jag tyvärr ett löfte jag inte riktigt hållt, jag är mycket ledsen över detta min kära Alexandra så idag tar jag tag i att skriva vad som hänt i mitt liv sedan jag sist uppdaterade här (vilket tydligen var den 13 februarie, opps..)..
Kan ju skylla på att den sista 1.5 månaden i Oslo hade vi inget internet och sedan dess har de varit full rulle.

Som sagt är jag tillbaka från min Oslo vistelse men saknar de väldigt så i helgen blir de en tripp tillbaka för att hälsa på gänget o fira Kajsa o Olas födelsedagar! Planerar även lite inför en eventuell tillbaka flytt i juli, mer om detta kommer en annan gång.

Kom hem från Oslo efter en varm bilresa, va hemma i Alingsås ca en vecka där ingenting hände och allt var sig likt. Därefter va de dags för våran efterlängtade Spanien resa! Kajsa, Hanna och jag gjorde verkligen Benidorm farligt, haha.. Mycke hände, spanade in Svettig Bög Farfar runt stippstängerna om kvällarna, låg mestadels på stranden om dagarna trots Kajsas högljudda protester, åt utsökt Tapas, drack väääldigt mycke drinkar och vi får inte glömma att Hanna hånglade upp en 17 årig sliskig stockholmare som tyckte att hon borde gå på en skola för utvecklingsstörda, men hångla fick hon ju i alla fall :) Icke att förglömma lyckades ju Hanna även att ha sönder spisen, krossade hällen med ett askfat, oopsi, får se vad den kostnade hamnar på..

Därefter va de dags att åka hem igen till Alingsås, en visit på ca 18 timmar innan tåget bar iväg mig till Sandö, en plats jag inte sett sedan studenten. Där bjöds det på en helt vanlig och väldigt rolig Lunde fest, givetvis med maskerad i form av film-tema!
Fanns dock inte mycket att göra på Sandö om dagarna då vädret inte va de bästa och alla ju faktiskt går i skolan om dagarna! Blev mycke scrubs och kvällspromenader. Lärde även Magda o Melissa att baka mina fantastiska bullar så vi får se om dom klarar de själva nästa gång. Tror inte att dom lägger ner tillräckligt mycke kärlek i bakandet!
Efter en 14 timmars bilresa var vi hemma i Gbg igen och spenderade några dagar där. Nu är jag tillbaka i Alingsås och har ingenting att göra så flyr som sagt till Oslo i helgen och därefter blir de hem hit igen eller ännu en sväng till Sandö för att se Kj o grabbarna spela på gladan..

Mycke mer har jag väl inte att bjuda på nu, man får lite ångest när man läser alla andras bloggar som är både här och där i världen, men men, jag är nöjd och glad och ska ju faktiskt läsa matte c till hösten vilket inte är fy skam de heller, haha!

Ta de lungt där ute!

image23
Framme i Alicante och Kajsa räddar våran timmes väntan på bussen genom att överraska med lite kylda alkoholhaltiga drycker!

image22
Varma kaffedrinkar ala Kajsa!

image24

image25
Kulturtema fest i Oslo, jag som Eskimå och Hanna som lärare!

image26
Brattema i Oslo, haha..!

Vet inte var kabeln till min kamera håller hus så Sandö bilderna får komma en annan dag! Tjing så länge!


RSS 2.0