...

Rubriken sæger kanske inte mycket, eller allt..
Har inte hænt något spænnande på senste tiden som varit vært att skriva om, har enbart jobbat och inget annat. Kænns ændå som tiden flugit ivæg, bara dryga två veckor kvar hær i Oslo nu.. Dom kommer nog bli fullsmockade, Kj kommer till helgen, dock inte føræn lørdag eftersom de inte går några bussar efter 19.55 på fredagen och han slutar 20.00, osis.. Sen åker jag hem en snabbis onsdag kvæll till fredag morgon, Kj fyller år och jag behøver nog ta med mig endel hem i omgångar.

Vældigt blandade kænslor att åka hærifrån, ska bli superskønt att komma hem och bara mysa med næra och kæra, inte jobba 12-13 timmar om dagen. Men samtidigt kommer jag ju sakna livet hær, trivs med staden och mænniskorna, tryggheten att ha ett jobb och en lægenhet.
Kommer ju vara hemma ett tag innan vi ska ut och resa, får væl kolla runt lite redan då efter sommarjobb och något nær man kommer hem, sen ær ju en lægenhet vælbehøvlig, vill ju helst inte flytta in hos mamma igen men ett tag kommer jag nog behøva de, ær inte det lættaste att få en lægenhet i Gøteborg..

Ska ta och fortsætta læsa nu, hænder som sagt inget i mitt liv som ær vært att skriva om før tillfællet..

Tjingaling!

RSS 2.0