Och tiden lunkar på..

Har egentligen inte mycket att skriva idag, gør det mest før att få tiden hær på jobbet att gå.. Visst. de ær skønt med ett lugnt jobb men tiden går så långsamt nær de inte finns något att gøra..
Dom næstkommande två veckorna kommer jag bara jobba halvdagar nær den svenska tjejen ær hær. Ska bli ganska skønt att få vara lite ledig. Kommer væl dock mærkas på lønen men ændå.

Pomperipossa va inne hær igår, de va den størsta næsta jag sett! Den va nog en dryg decimeter! Hannas reaktion nær jag berættade de igår kvæll va: Varfør tog du inte kort? Kul før henne de skulle kænts, njaaa..

Aja, får væl sætta mig och læsa lite igen..

Tjingaling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0