Bitch??

Har dåligt samvete idag, fast jag vet inte varfør, tydligen ska jag ha de, och dærmed har jag de æven om jar inte riktigt førstår vad de ær jag har gjort fel..
Ær jag så førbiseende, sjælvupptagen och ignorant?
Vill bara lægga mig ner och gråta, få en førklaring så att jag kan gøra något åt saken..

Tage gjorde mig i alla fall på lite bættre humør med en øl vid två tiden, alltid något att lindra med, vissa anser ju att alkohol ær bæsta metoden..

Har inte varit en helt værdeløs dag, har hittat ett dykfodral till min kamera, vilket jag letat længe efter. Kostar 2150 kronor på Canons hemsida och har bara fått en massa berøm och bra kommentarer så ska tipsa mamma om en julklapp i veckan :)

Igår kom jag tillbaka efter min snabba och stressiga hemma "helg". Va full rulle hela tiden så ær næstan trøttare nu æn innan jag åkte, fast man blir alltid avslappnad av att komma hem. Sen har væl førkyldningen (som i alla fall slæppt) satt sina spår.
Jag och H-K bokade biljetter som antagligen ska betalas imorgon, ahh.. Drygt 16000 kronor. Åker 14 januari till Sedney, dærifrån till Bankok den 14 februari och hem den 28 mars. Blev två veckor længre æn vi tænkt oss men eftersom de blir en del tid i Asien har vi nog råd med de. Kænns skønt att allt ær klart, ser verkligen fram emot de æven om jag som sagt inte kænner mig så glad øver de just nu, men ær øvertygad om att de kommer bli en fantastisk resa och jag har ju sett fram emot både Australien och Asien så længe jag kan minnas.
Vi kommer nog læmna Thailand så snart vi kan och ta oss till Vietnamn och eventuellt Kambodja, utøver Vietnamn har vi inget specifikt resmål i Asien så vi ær øppna før førslag och tips!
Jag vill ju till Kina men inte under denna resan, kænner att de ær ett land jag vill ha tid i och inte stressa igenom. Det hær blir en slappar semester och Kina får bli en mer kulturell och historisk resa framøver.

De va væl allt jag hade på hjærtat før denna gången.

Tjingaling!

Kommentarer
Postat av: Louise

Behöver du vädra lite, skicka ett mejl...

2008-10-08 @ 19:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0