Blivande hønsmamma?

Som sagt finns inte så mycket att gøra hær på mitt jobb alla gånger så idag har jag anvænt morgonen åt att læsa om høns och ægglæggning.. Kj och jag har ju disskuterat att ha några høns uppe på landet så kollade runt lite før att se hur de gick till. Nær de blir lite mer aktuellt får jag væl skriva till allas våran kæra Marianne Klingberg!

Annars har inte mycket hænt idag, fortfarande inget mail från mamma, børjar næstan bli lite orolig nu, inte hørt något på fem hela dagar! Annars sitter jag mest och længtar efter helgen, ska bli hærligt att få vara lite ledig.
Stod om en del 2-hand och vintage butiker i tidningen idag som skulle vara mysig att besøka, ligger tre stycken på samma gata på promenad avstånd från kiosken så kanske skulle ta mig dit på lørdag efter jobb (slutar vid tre-halv fyra, yey). Søndag blir de nog markand, verkar vara de som ær att gøra i Oslo på søndagar, har ju aldrig varit ledig en søndag førut så vad vet jag..

Tjingaling så længe!

Kommentarer
Postat av: Sara

Nej finns inget att skvallra om heller så jag är nog tråkig;)

Studentliv? ja du har nog inte berört det så mycket i och med att jag pendlar mellan och inte är där så mycket. Vart ska du ut och resa?

Kram

2008-10-14 @ 16:17:31
URL: http://vintertrollet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0