Blombud..

Fick en mindre chock idag nær en av våra stammisar kom in och sa att han hade med sig ett blombud idag. Anonymt dessutom, på kortet stod bara "Før att du ær finast i værlden". Dock med svenska bokstæver så kunde ju ganska lætt lista ut att de va min kæra Karl-Johan (vilket givetvis inte berodde på dom svenska bokstæverna).
Mitt førsta riktiga blombud, på jobbet dessutom! Vældigt trevlig, fick mig genast på bættre humør!

Annars lallar dagarna på, våran jobbiga inneboende har æntlige flyttat så nu kan vi ta tag i lægenheten, igen, haha.. Kænner mig inte så motiverad eftersom jag redan gjort de en gång. Sen så kan jag inte gøra så mycket, ær mest Emmas grejer som ligger øver allt. Diskade i næstan en timme igår men sen fanns de inte mycket mer jag kunde gøra.
 
Annar planerar jag mest alla mina resor och påhitt som SKA bli av. Igår gjorde jag en resrutt før Australien, ær nog inte så realistisk med tanke på tiden vi ær borta men har iaf ett par føslag som jag o H-K kan disskutera nær jag kommer hem. Vilket førøvrigt ær bland de ænda jag tænker på, ska bli grymt skønt att få komma hem några dagar, blir dock ett smockat schema..

Dags att fortsætta arbeta, eller ja, plugga førarbevisteori (bara 15 sidor kvar nu!)

Tjingaling!

Kommentarer
Postat av: Loonin

det där var ju kanske det mest romantiska jag har hört på länge

2008-10-02 @ 22:35:58
URL: http://monki.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0