Brevskrivning, fakturering och manshat..

Rubriken sæger ganska tydligt vad mina tankar gått runt senaste dygnet..
* Brevskrivning: Har idag skrivit två brev hær på jobbet. Till mina två kæra brevvænner Alexandra Loonin och Malin Olofsson. Vill æven nu (liksom i breven) be om ursækt med att drøjt så længe med svaren och æven lægga skulden på min hyresværd som inte ger oss posten føræn tre veckor efter att den kommit.
* Fakturering: Tage har skaffat ett fakturerings program till datorn som han inte kan. Jag som aldrig att skrivit en faktura i hela mitt liv har slitit mitt hår før att førstå mig på denna nya værld. Men nu har ju fått klem på hur man gør så nu kan ni rækna med att de dimper ner både en och två fakturor i era brevlådor :)
Vi har børjat fakturera alla gamla spelskulder, inte før att vi tror att de kommer ge någon utdelningen, men man kanske kan få något skatteavdrag eller något såndant..
* Manshat: Nu kan folk få de om bakfoten och tro att detta handlar om Kj, vilket de givetvis inte gør, han ær lika underbar som alltid. Finns dock andra jævla svin på denna jord. Vill inte gå in djupt i sammanhanget då jag inte vill avsløja vem det handlar om men otrohet ær inblandat och det finns ytterligare omstændigheter som gør den svinigare æn vad de ær att "bara" vara otrogen.

Annars vet jag inte om mycket hænder hær, sov nærmare tolv timmar inatt. Somnade vid nio tiden och vaknade nær klockan ringde vid åtta, men kunde inte hålla mig från att snooza i ca 20 minuter. Va egentligen inte trøtt nær jag la mig igår men Hanna log o sov redan nær jag kom hem (bakis) och Emma skulle på bio. Tænkte att jag skulle læsa några timmar men 1200-talets riddare kændes bara spænnande sådær 10 sidor så bestæmde mig før att de va lika bra att få en lång natts sømn nær jag væl hade chansen.

Nej, får væl gøra något vettigt på jobbet nu, stæda lite eller så. Sen blir de nog en svæng in på facebook och skriva ett mail till mamma, har inte hørt något på flera dagar, vad håller hon på med??!!

Tjingaling så længe!


Kommentarer
Postat av: Sara

Hej! Så det går rykten om mig, något spännande?

Jag har börjat plugga igen så sitter mest med näsan i en bok:) Vad gör du nu för tiden? Förstår att du är i norge men inte riktigt vad du gör;)

Kram

2008-10-13 @ 17:55:01
URL: http://vintertrollet.blogg.se/
Postat av: Den bästa av de två

Jag tänkte väl jag med, hur lång tid skall det ta?? Jag som verkligen pushat mig för att hänga med i ditt tempo ;) Men nu väntar jag med spänning resten av veckan på att få se ett litet kuvert på mitt skrivbord...:P



Kramelikram

2008-10-14 @ 20:47:13
URL: http://monki.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0