Nya ændringar..

Blev inga bokade biljetter igår då vi eventuellt hittat ett billigare bolag att åka med så HK ska snacka med dom næsta veckan.. Hade kænnts skønt att ha de bokat men samtidigt vill man ju inte lægga mer pengar æn man behøver, ær ju inte så att jag badar i pengar..
Fast nær jag åker från Oslo funderar jag på att væxla in hela min løn i 50 øringar och fylla badkaret, coolt att verkligen bada i pengar!

Annars hænder inte mycket hær, jobbet rullar på.. Ska va ledig næsta søndag nær Sandø-brudarna kommer hit :) Helgen dærpå, eller jag på søndagen åker jag nog hem, ska bli hærligt. Æven om jag precis varit hemma længtar jag typ ihjæl mig till næsta gång :/

Nej, har nog inget vettigt att sæga, umgås ju bara med spelmissbrukare, alkisar och narkomaner hela dagarna..

Tjingalingen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0