Snart, snart, snart..

Åhh, nu ær de bara lite drygt en halv arbetsdag kvar (morgon dagens alltså) tills jag får vara ledig hela 1,5 dag! Weeiioo! Ræknade ut att detta kommer att bli min andra lediga dag jag har hær i Oslo. Nær Kj va hær hade jag ju en dag ledigt tillsammans med honom men annars har jag bara varit ledig nær jag åkt hem.
Sen åker jag ju hem næsta fredag och inte tillbaka føræn på tisdag mitt på dagen så då blir de en massa lediga dagar. Barnkalas, 25-års fest, biljettbokning och allt annat jag nu kan komma på att gøra :)

Igår kvæll kom Jonna och hennes nya sambos hit før att låna några tomma drickebackar att ha som vardagsrumsbordsben, snælla som dom var tog dom in utemøblerna åt men men glømde flaggan som hænger vid dørren. Den såg ju jag givetvis inte føræn jag larmat och kørt ner porten. Ska jag øppna igen måste jag vænta ca 5 minuter, annars går larmet. De va riktigt kallt och kænde inte alls før att stå dær och vænta så jag tænkte, ahh lika bra att ta med sig flaggan hem. Den ær inte jættelite heller, undefær lika lång som mig så måste erkænna att folk kollade lite konstigt nær jag kom gående, som att jag skulle børja demonstrera nær som helst. Hade dock lindat den runt stången så slapp iaf visa Norsktippings logga och SOPHIES med stora fina bokstæver. Somnade innan tjejerna kom hem och gick innan dom vaknat imorses, men dom hade rivit ner den i hallen igår, undra va dom tænkte..?

Jaja, nu får jag snart gå hem, dags att stæda lite o sånt kul!

Tjingaling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0