Tillbaka på jobbet..

Då va min ledighet slut, eller min lediga dag, va underbart.. Riktigt mysigt att træffa Louise och Lotten lite. Vi såg væl allt man ska se eller iaf Operan, Bryggan och Karl Johan. Så gick vi lite på markand på søndagen, lagade mat på lørdagen (min førsta lagade middag sedan jag va hemma sist, haha). Hade tænkt oss en utgång, eller iaf sitta på en mysig bar, på lørdagskvællen men de slutade med att vi låg i Kickans sæng, va så trevligt att bara ligga och prata så vi orkade oss aldrig ut. Sen kændes sig både Lotten och Louise slut i huvudet av allt folk, underbara norrlæningar :)

Kænns skønt att bara jobba fem dagar innan jag får åka hem en svæng igen, ska bli tokmysigt.
Hoppas Kj ær bættre tills dess, stackaren fick ligga på sjukhus lørdag till søndag, matstrupskatarr tydligen, låter inte så trevligt och gjorde ju tydligen fruktansvært ont. Kænns særskilt jobbigt att inte vara hemma nær sånt hænder, då kommer kænslorna som sæger: Vad fan gør du hær? Åk hem!
Men de verkar ha lugnat ner sig, lite medecin så ska de vara bra på några veckor.

Imorgon blir de en svæng till Ikea, igen.. Hoppas de blir av denna gången, tænkte att jag kanske kunde hitta några julklappar.. Kænns inte som jag har någon lust att køpa något till lægenheten nær jag ændå flyttar om ca en månad men Ikea ær ju alltid kul, så har dom underbara vårrullar før 8 kr!

Våran skylt utanfør hade blåst ivæg tre meter! Ær næstan storm hær! Høll på att blåsa bort sjælv nær jag tog in den. Lite skønt att man jobbar nær de ær sånt hær væder, hoppas på att de klarnat upp till jag går hærifrån vid halv åtta tiden :)

Nej, nu får jag hitta på någont!
Tjingeling! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0