Trøtt på Oslo-livet, tillfælligt eller permanent?

Usch, børjar kænna mig riktigt trøtt på Oslo nu, vet inte om de ær vædret, bara tillfælligt eller om jag faktiskt ær klar hær. Just nu ær åka hem de ænda jag tænker på.. Visst att man har sina dagar då man ær less på allt men nu har de suttit i ett tag. Kænner inte att de ær kul att gå till jobbet længre, nær jag ær hær kænner jag mig bara oproduktiv, finns ingenting att gøra.. Nær jag inte tar hand om kunder kan jag ju stæda lite men de ær inte så stort så de ær gjort på ca 10 minuter. I børjan nær jag jobbade hær fanns de mer att gøra, dels før att de va sommar och folk i parken, dels før att ingen hade stædat ordentligt på gud vet hur længe. Men man kan inte grovstæda varje dag.. Børjar bli sjuktless på alla jobbiga stammis, varpå jag blir på dålighumør.. Funderar på att prata med Tage och sæga att nær han kænner att den hær nya tjejen kan allt så slutar jag. Men samtidigt tror jag inte att han kommer vilja ha henne nær han jobbat ensam med henne, hon va inte jætteaktiv nær jag skulle læra upp henne. Hon frågade mycket och så men kænns inte som hon ær riktigt med.. Om ni fattar?
Allt kænns kanske bættre nær jag varit hemma ett tag men jag tvivlar faktiskt på de. Kænns inte som detta ær något jobb før mig længre, visst nær de ær kunder hær ær de riktigt kul men 80% av tiden ær de inte de och då sitter jag bara och læser, vilket jag i och før sig gillar men de kænns inte rætt..
Længtar efter att starta ett liv hemma, vilket jag inte gjort på många år så de kænns bara fel att vara kvar hær.
 Någon som har några tips?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0