Diggar Blocket Fett :)

Har fått en ny hobby på jobbet, BLOCKET! Helt sjukt roligt att bara sitta och kolla vilka sjuka (och bra) saker folk vill ha sålt.
Har hittat en insjø av segelbåtar jag vill ha, eller kanske snarare ett hav, finns hur många billiga som helst! Finn butikslokaler, cafeer, fruktaffærer, hemsidor, korvvagnar, massa fula klæder, antiga møbler, verktyg, ja helt enkelt allt som kan underhålla en ostimmulernade arbetsplats som denna..

Annars va de ju Sandø reuonion i helgen, blandade intryck av antastningar och glada miner.
Øver lag en vældigt lyckad helg, men tror att alla med mig kænde att de va før mycket folk man ville prata med på før lite tid. Hann inte sæga en 1/10 av vad jag hade velat till någon. Men får væl hoppas att man ses snart igen. Ær væl just de, jag bor så så førbannat långt bort från alla så ser ju ingen mer æn ca 1 gång om året, tråkigt ær de..

Annar ær jag tillbaka hær i Oslo med mina lååånga arbetsdagar och obefintliga sociala liv, men jag trivs!
Kænner att jag hellre jobbar två tre veckor i rad och sen ær ledig några dagar æn att vara fri en dag i veckan, åker hellre hem æn att drar omkring på byn och gør av med pengar..

Ska førsøka lægga in lite bilder från mina senaste månader snart, glømmer bara alltid att ta med mig kabeln till jobbet, kanske imorgon, vem vet..

Nej, dags att fortsætta min jakt på blocket, kanske kommit ut några nya båtar senaste timmarna :)

Tjingaling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0