Tidig morgon med P3

Jæsp, lite trøtt ær jag nog allt men kroppen børjar vakna till liv. Va ett bra tag sedan jag stællde klockan på 05.30 och va tvungen att gå upp. Øppnade kiosken idag och på vardagarna øppnar vi sju, så bussen hemifrån gick 20 øver sec, æven om jag hade så god tid på mig att jag nog tog 10 øver sex bussen, duktigt!

Igår var en ytterst lugn dag, hænde inte mycket hær. Jag och Jonna slappade mest, och hittade sjuk mycket utgågna varor! Idag blir de godisfrossa! Har sex stycken Twister påsar som væntar på oss bland annat. Jonna sa på morgonen att hon skulle ha godisførbud hela dagen, hon ågrade sig bittert nær vi några timmar senare såg massa saker som bara gått ut før några dagar sedan, haha..

Sen ska jag faktiskt gå på stan før førsta gången i Oslo efter jobbet idag, slutar 14, yey! Ska førsøka hitta mig en klænning och en trøja, får væl se hur de går..

Grymt mysigt att komma till jobbet och lyssna på P3, webbradio ær grymt! Skønt att høra lite svenska (æven om de inte ær någon brist på de i Oslo, va 16 000 svenskar i denna stad) och morgonpassets hærlig stæmmning!

Dags att børja jobba lite, ta fram våfflor och lægga i korven..

Tjingaling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0